Modalități și Termeni de Plată

 

  1. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului/, următoarele metode de plată:
  2. numerar, în sistem ramburs, plata Prețului fiind efectuată direct la Curier sau în momentul primirii/ridicării coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator;
  3. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate,
  4. plata cu ordin de plată.

2.Metodele de plată actuale sunt specificate Coșul de Cumpărături, secțiunea „Detalii Plată”.

  1. În cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de Curier/angajatul Societăți. Refuzul primirii coletului duce la rezoluțiunea Contractului la Distanță și descarcă Vânzătorul de obligația unei noi livrări a Produsului respectiv.
  2. Datele cardului de plată al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile firmei şi nici nu vor fi stocate de către Societate sau de către procesatorul de plăți integrat în platformă, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzacției, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
  3. În cazul plății prin ordin de plată, marfa nu se livrează până când contravaloarea comenzii nu se încasează în contul companiei.

 

 

Modalități și Termeni de Plată

 

  1. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului/, următoarele metode de plată:
  2. numerar, în sistem ramburs, plata Prețului fiind efectuată direct la Curier sau în momentul primirii/ridicării coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator;
  3. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate,
  4. plata cu ordin de plată.

2.Metodele de plată actuale sunt specificate Coșul de Cumpărături, secțiunea „Detalii Plată”.

  1. În cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de Curier/angajatul Societăți. Refuzul primirii coletului duce la rezoluțiunea Contractului la Distanță și descarcă Vânzătorul de obligația unei noi livrări a Produsului respectiv.
  2. Datele cardului de plată al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile firmei şi nici nu vor fi stocate de către Societate sau de către procesatorul de plăți integrat în platformă, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzacției, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
  3. În cazul plății prin ordin de plată, marfa nu se livrează până când contravaloarea comenzii nu se încasează în contul companiei.

 

 

Modalități și Termeni de Plată

 

  1. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului/, următoarele metode de plată:
  2. numerar, în sistem ramburs, plata Prețului fiind efectuată direct la Curier sau în momentul primirii/ridicării coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator;
  3. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate,
  4. plata cu ordin de plată.

2.Metodele de plată actuale sunt specificate Coșul de Cumpărături, secțiunea „Detalii Plată”.

  1. În cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de Curier/angajatul Societăți. Refuzul primirii coletului duce la rezoluțiunea Contractului la Distanță și descarcă Vânzătorul de obligația unei noi livrări a Produsului respectiv.
  2. Datele cardului de plată al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile firmei şi nici nu vor fi stocate de către Societate sau de către procesatorul de plăți integrat în platformă, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzacției, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
  3. În cazul plății prin ordin de plată, marfa nu se livrează până când contravaloarea comenzii nu se încasează în contul companiei.